اپلیکیشن اطلاع‌رسانی گردشگری در نوروز ۱۴۰۲ آماده خدمت‌رسانی به گردشگران است

محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با حضور در برنامه گاه‌گمون که از شبکه خلیج‌فارس پخش شد به تشریح برنامه‌های ستاد خدمات سفر استان در نوروز 1402 پرداخت.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز پنج‌شنبه ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ در این گفت‌وگو با اشاره به برنامه‌های ستاد خدمات سفر در استان هرمزگان گفت: پیگیری برای افزایش سطح کیفی و کمی خدمات در ستاد خدمات سفر استان انجام شده و تمامی کمیته‌های عضو ستاد آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی هستند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: یکی از برنامه‌های اداره کل تقویت گردشگری دریایی در راستای واگذاری میز گردشگری دریایی به استان بوده که بر همین اساس تور و خط گردشگری دریایی بندرعباس به هنگام با همکاری بنادر و دریانوردی و دفاتر خدمات مسافرتی استان راه‌اندازی و فعال شده است. 

او ادامه داد: به همت شهرداری بندرعباس ستاد استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در ورودی شهر بندرعباس دایر شده که تمامی کمیته‌های عضو ستاد در آن به ارائه خدمات می‌پردازند. 

محسنی در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی ایام نوروز گفت: ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از ۲۳ تا ۲۶ اسفند با حضور هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان و کشور در پارک غدیر بندرعباس دایر شده که در ایام نوروز و در همین مکان برنامه‌های فرهنگی و آیینی به همت شهرداری بندرعباس تا پایان نوروز ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان اظهار داشت: در راستای گذر از سنت محوری به هوشمند محوری اپلیکیشن اطلاع‌رسانی گردشگر در ایام نوروز دسترس مسافران و گردشگران نوروزی قرار خواهد گرفت. 

او اضافه کرد: تمامی شهرستان‌های استان برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی آماده هستند. 

محسنی تآکید کرد: برای نوروز ۱۴۰۲ تلاش شده تا بناهای تاریخی شاخص استان را مهیای بازدید گردشگران کنیم و در آن‌ها راهنمایان گردشگری به منظور راهنمایی مسافران و بازدیدکنندگان مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011225395880

برچسب‌ها