برگزاری دوره آموزشی مدیریت عمومی و آشنایی با اصول بازاریابی و تبلیغات در دامغان

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان از برگزاری دوره آموزشی مدیریت عمومی و آشنایی با اصول بازاریابی و تبلیغات در دامغان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مجتبی اکبرپور روز یکشنبه‌ 28 اسفندماه 1401 با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی در راستای مهارت‌افزایی و توانمندسازی فعالان گردشگری و صنایع‌دستی با محوریت نوروز برگزار شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان افزود: این دوره آموزشی با مشارکت عمارت تاریخی گلشا، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد.

اکبرپور افزود: مقوله بازاریابی و فروش محصولات تولیدشده صنایع‌دستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحقق این امر بدون آموزش و یادگیری در این حوزه امکان‌پذیر نخواهد بود.

او بهبود کسب‌وکار هنرمندان و صنعتگران هنر‌های سنتی و صنایع‌دستی را از اهداف اصلی برگزاری این دوره آموزشی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با تشکیل این دوره‌ها و انجام آموزش‌های لازم برای شاغلین صنایع‌دستی، در آینده شاهد رشد بیش‌ازپیش در حوزه تولید، کارآفرینی، بازاریابی و فروش صنایع‌دستی در شهرستان دامغان باشیم.

در این دوره آموزشی که با تدریس امیرنظام نصیری همراه بود، 41 نفر از هنرمندان صنایع‌دستی موفق به شرکت در دوره و دریافت گواهینامه آموزشی شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011228863184

برچسب‌ها