توسعه زیرساخت‌های گردشگری و صنایع‌دستی بخش ارم دشتستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از توسعه زیرساخت‌های گردشگری و صنایع‌دستی بخش ارم دشتستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ گفت: طی بازدیدی که به همراه احمد بنافی فرماندار دشتستان از بخش ارم این شهرستان داشتیم مقرر شد با همکاری و تعامل دوجانبه، زیرساخت‌های گردشگری و صنایع‌دستی این بخش توسعه پیدا کند.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: صدور موافقت اصولی و مجوز ایجاد برای توسعه بوم‌گردی و اعطای تسهیلات در این زمینه، یکی از مصوبات مهم ما در این بازدید بود که می‌تواند زیرساخت‌های گردشگری را در این بخش تقویت کند.

 

او ادامه داد: با توجه به وجود نخلستان و مواد اولیه رشته حصیربافی در بخش ارم و فعالیت هنرمندان و صنعتگران روستاهای رود فاریاب و تنگ فاریاب، مقرر شد در کنار بخشداری و دهیاری به ایجاد و تجهیز کارگاه صنایع‌دستی برای رشد و رونق این حوزه کمک شود.

 

سجادی‌منش در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان دشتستان در ۳ حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دارای پتانسیل و قابلیت بوده و تلاش می‌کنیم در کنار مجموعه فرمانداری، بخشداری و دهیاری، در حد توان به این موضوعات کمک کنیم چرا که معتقدیم تقویت گردشگری و صنایع‌دستی رونق اشتغال روستایی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020105817910

برچسب‌ها