ثبت یک میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان/ «سرعت غیرمجاز» بیشترن تخلف ثبت شده توسط دوربین‌های جاده‌ای

رئیس کمیته کمپین 30 - 60 گفت: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی تا یکم فروردین امسال بیش از ۹۸۸ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان به ثبت رسیده است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، محمد محمدی با بیان اینکه از ۲۴ اسفند سال گذشته تا یکم فروردین سال‌جاری در مجموع ۹۸۸ هزار ۳۳۲ تردد وسائل نقلیه در ورودی و خروجی استان زنجان به ثبت رسیده است، گفت: در مجموع ۹۱۰ هزار و ۱۸۵ سهم تردد وسائل نقلیه ورود به استان و ۴۷۸ هزار و ۱۴۷ تردد سهم خروجی وسائل نقلیه از استان زنجان گزارش شده است.

رئیس کمیته کمپین 30 - 60  افزود: بیشترین تردد وسائل نقلیه مربوط به آزادراه زنجان - قزوین است.

محمدی با بیان اینکه میزان تخلفات ثبت شده توسط دوربین‌های جاده‌ای از ۲۴ تا ۲۹ اسفند سال گذشته، ۱۴۹ مورد گزارش شده است، تصریح کرد: اغلب تخلفات که توسط دوربین‌های جاده‌ای ثبت شدند، سرعت غیرمجاز بودند. دوربین‌های ثبت تخلف در سرتاسر مسیرها آزادراه‌ها و بزرگ‌راه‌ها نصب و منظم رصد می‌شوند.

او با بیان اینکه مرکز مدیریت‌ راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برنامه‌های گوناگونی در خصوص کاهش تصادفات و کنترل ترافیک دارد، ادامه داد: به دلیل یکنواختی مسیر و کاهش تصادفات، در راستای استراحت رانندگان، پویش سفرهای نوروزی در مسیرها برگزار می‌شود.

رئیس کمیته کمپین 30 - 60 خاطرنشان کرد: حضور منظم گشت راهداری در فواصل مشخص در مسیرهای تردد آزادراه زنجان به قزوین از دیگر برنامه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان برای کنترل ترافیک و کاهش تصادفات است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402010593111

برچسب‌ها