نقش فعالان گردشگری کردستان در خدمات‌‍رسانی به مهمانان نوروزی ستودنی است

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: نقش فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری کردستان در خدمات‌رسانی همه‌جانبه به مهمانان و گردشگران در ایام نوروز ستودنی است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد روز شنبه ١٢ فروردین‌ماه ١٤٠٢در مراسم تجلیل از راهنمایان گردشگری که در خانه کرد سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال شاهد ورود تعداد زیادی از گردشگران و مسافران به استان بودیم.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: براساس آمارهای موجود از ٢٥ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پایان روز ١١ فروردین‌ماه سال‌جاری یک میلیون و ٧١٥ هزارو ٩٢٢ نفر گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های تاريخی، فرهنگی و توريستی استان بازدید کردند.

او ضمن قدردانی از همکاری فعالان گردشگری استان در تمام ایام سال با این مجموعه عنوان کرد: حضور راهنمایان گردشگری در محل موزه‌ها و بناهای تاریخی، این امکان را به گردشگران و مسافران نوروزی داد که اطلاعات بیشتری در خصوص جاذبه‌های گردشگری استان کسب کنند.

مهرزاد یادآور شد: امید است با برنامه‌ریزی و هماهنگی و هم‌افزایی میان فعالان بخش خصوصی و دولتی بتوانیم بیش از پیش در راستای خدمات‌دهی مناسب و شایسته به مسافران و گردشگران ورودی به استان قدم‌های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020112348357

برچسب‌ها