برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی در طبیعت

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از برگزاری اولین کارگاه آموزشی مدرسه بهاره طبیعت‌گردی با عنوان عکاسی در طبیعت خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، هما خورشیدی با اعلام این خبر گفت: اولین کارگاه آموزشی مدرسه بهاره طبیعت‌گردی با عنوان عکاسی در طبیعت در راستای آشناسازی راهنمایان طبیعت‌گردی و علاقه‌مندان به گردشگری طبیعت و عکاسی در روستای شرب‌العین برگزار شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با اشاره به اینکه این کارگاه به همت موسسه آموزشی خدمات گردشگری هفت‌ اقلیم برگزار شده، افزود: 15 نفر از علاقه‌مندان در آن با فنون عکاسی و تهیه فیلم از طبیعت آشنا شدند.

به گفته او بازدید از روستای شرب العین، گردشگری روستایی و فیلم‌برداری از لاله‌های حافظی این روستا از برنامه‌های این کارگاه بود.

روستای ییلاقی شرب العین روستایی از توابع بخش خضرآباد شهرستان اشکذر است که هرساله از اوایل فروردین به مدت یک ماه میزبان گل‌های لاله خودجوش است و این لاله‌ها زیبایی خاصی به این روستا بخشیده و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

\"\"\"\"

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020122104536

برچسب‌ها