پل بزرگ شیشه‌ای یاسوج در سفر دوم رئیس‌جمهوری کلنگ‌زنی می‌شود

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری گفت: پل شیشه‌ای یا معلق یکی از پروژه‌های گردشگری مهم استان در آینده خواهد بود که در سفر دور دوم رئیس‌جمهوری به این استان کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری اظهار کرد: با توجه به طبیعت زیبای یاسوج و خصوصا محل اجرای این طرح پل شیشه‌ای کاری خوب و ظرفیت مطلوبی است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری افزود: در زمینه ارائه تسهیلات برای احداث این پروژه که شامل پل معلق، تله کابین، سورتمه ریلی و غیره است، کمک خواهد شد، اما باید این طرح به‌طور دقیق در خصوص اعتبارات و نقشه طرح بازنگری شود.

منصوری تصریح کرد: پل شیشه‌ای یا معلق یکی از پروژه‌هایی است که در حوزه گردشگری می‌تواند بسیار رونق‌آفرین باشد، بنابراین باید تجهیز منابع تقویت شود.

او تاکید کرد: قرار است در فاز یک این پروژه تله کابین کلنگ‌زنی شود و در فاز دوم احداث پل شیشه‌ای از سر گرفته شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری ادامه داد: طرح‌های گردشگری قابل‌توجهی در کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار دارد که باید نسبت به اتمام کار توجه شود و کارها ناتمام رها نشود.

منصوری گفت: زمین موردنیاز برای طرح‌ها واگذار شود و برای اجرای طرح‌ها زمان در نظر گرفته و در صورت عدم اجرای کار زمین واگذارشده پس گرفته شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020211400747