معرفی ظرفیت‌های صنایع‌دستی و گردشگری بوشهر در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان با محوریت سرمایه‌گذاری و صادرات، در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور معرفی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش گفت: صنعتگران، هنرمندان و معاونان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان به منظور معرفی و فرصت‌ها و ظرفیت‌های صادراتی و سرمایه‌گذاری این دو حوزه، در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور حضور دارند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: این رویداد با محوریت فرش دستباف، صنایع‌دستی و گردشگری در سالن ۳۵ همزمان با پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جهموری اسلامی ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران گشایش یافته است.

او ادامه داد: صنعتگران هم استانی در رشته‌های حصیربافی، چرم و معرق چرم، گلیم، عبا، و صنایع‌دستی دریایی در این رویداد حضور پیدا کرده‌اند.

سجادی‌منش در پایان با اشاره به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان در این نمایشگاه بیان کرد: پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جهموری اسلامی ایران با حضور ۸۰۰ صادر کننده برتر و ۸۰ کشور بازدید کننده، از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال‌جاری از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020217817606

برچسب‌ها