تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه تبریز و اداره میراث‌فرهنگی استان زنجان انعقاد خواهد شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: به زودی تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی ماین اداره‌کل میراث‌فرهنگی زنجان با دانشگاه تبریز منعقد خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور در دانشگاه تبریز و دیدار با رئیس دانشگاه تبریز گفت: تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه تبریز و اداره میراث فرهنگی استان زنجان به زودی منعقد خواهد شد. این تفاهم نامه با هدف بهره‌گیری از ظرفیت و دانش نیروهای متخصص و آموزش دیده در حوزه‌های دانشگاهی و ایجاد زمینه مناسب برای فعالیت دانشجویان داخلی و خارجی، محققان و اساتید در موضوعات علمی مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری، هنری، علوم و دانش فنی به زودی منعقد خواهد شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان در حاشیه نشست افزود: در راستای ماموریت ذاتی این اداره کل، استفاده از ظرفیت و توانمندی دانشگاه‌ها در انجام طرح‌های پژوهشی در دستور کار ما قرار دارد.

صفر نصراله‌زاده بیان کرد: برای شناسایی آثار باستانی در استان زنجان و تبریز، همکاری، تعامل و هم‌افزایی در ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در دانشگاه و میراث‌فرهنگی، اشتراک اطلاعات و تبادل تجربیات به ویژه در حوزه شناساندن تاریخ و تمدن تلاش‌هایی را انجام خواهیم داد.

رئیس دانشگاه تبریز افزود: دانشگاه تبریز دارای قابلیت‌های بالایی بوده و رتبه برتری در رتبه‌بندی‌های ملی و بین‌المللی دارد و با ایجاد این تفاهم‌نامه می‌تواند به ارتقای آموزش، پژوهش، کارآفرینی و ایجاد شغل هم کمک کند.

انتهای خبر/

انتهای پیام/

کد خبر 14020219931427

برچسب‌ها