مراسم تجلیل از خادمان سفر لرستان برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از برگزاری مراسم تجلیل از خادمان سفر ستاد اجرایی خدمات سفر استان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور با بیان این خبر گفت: در مراسمی با حضور سئولان استانی از خادمان سفر ستاد اجرایی خدمات سفر لرستان تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان اظهار کرد: این مراسم با توجه به تلاش و زحمات دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان در نوروز امسال و همچنین تعطیلات عید فطر در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران برگزار شد.

او با بیان اینکه استقبال مسافران نوروزی در بازدید از جاذبه‌های گردشگری و اسکان در مراکز اقامتی استان نشان از تبدیل شدن لرستان به مقصد گردشگران دارد، افزود: بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر در نوروز امسال از جاذبه‌های مختلف گردشگری استان بازدید کرده‌اند.

حسن‌پور به اقامت حدود 220 هزار نفر نوروز امسال در استان لرستان اشاره و بیان کرد: حضور چشگیر مسافران نوروزی در استان موجب شد امسال بیش از 70 میلیارد ریال از محصولات صنایع‌دستی استان نیز به فروش برسد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان اضافه کرد: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان، همچنین آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در تعطیلات تابستانی خواهند بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402023130939

برچسب‌ها