تکریم گردشگران اولویت ستاد اجرایی خدمات سفر بانه است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه گفت: تکریم مهمانان و گردشگران ورودی به شهرستان اولویت کاری مدیران و مسئولان ستاد اجرایی خدمات سفر در بانه است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، محمد حسینی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان که به ریاست کتابی معاون برنامه‌ریزی فرماندار و با حضور اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در طول ایام تعطیلات نیمه خرداد و ایام تابستان خدمات‌دهی شایسته به گردشگران در سطح شهرستان از مهمترین و حساس‌ترین وظایف ستاد هماهنگی خدمات سفر است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه افزود: ارائه خدمات شایسته از سوی دستگاه‌های عضو ستاد به گردشگران و مسافران می‌تواند در افزایش جذب گردشگر و ماندگاری آنها تأثیرگذار باشد.

او عنوان کرد:امیدواریم با همکاری و تعامل میان دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان بتوانیم برای همشهریان، مسافران و گردشگران خاطره خوبی از تعطیلات به یادگار بگذاریم.

حسینی یادآور شد: نظارت مستمر بر تأسیسات گردشگری و صنوف توسط ارگان‌های مرتبط، انجام تمهیدات لازم برای فعالیت نانوایی‌های دو شیفته و ایجاد پارکینگ‌های رایگان و موقت در هسته مرکزی و مناطق تجاری شهر از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020311348471

برچسب‌ها