افزایش خلاقیت در بسته‌بندی و بازاریابی با حضور در نمایشگاه‌های خارجی

یکی از هنرمندان رشته حکاکی روی فلز گفت: حضور در نمایشگاهای داخلی و خارجی به‌ویژه کشورهای همسایه می‌تواند باعث شناخته شدن و پیشرفت هنرمندان ازلحاظ خلاقیت در بسته‌بندی و بازاریابی شود.

باهره رامین‌فر، هنرمند رشته حکاکی روی فلز در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا با بیان اینکه به مدت 9 سال است که فعالیت در این رشته را آغاز کرده است، اظهار کرد: به‌طور رسمی از سال 97 و با قبول سفارشات از طریق فضای مجازی و توسط دوستان و آشنایان در این رشته فعالیت می‌کنم.

او افزود: اکثر محصولات تولیدی ما از نوغ ظروف پذیرایی و دکوری مانند میوه‌خوری، شیرینی‌خوری، گلدان، آینه و شمعدان عروس و انواع ظروف مخصوص هفت سین، سفره عقد و انواع شمعدان‌های بزرگ از دو تا ۱۶ شاخه‌‌ای کنار سالنی هستند و چند نمونه محصولات متفرقه مثل خودکار و تابلو هم کار کرده‌ایم. 

این هنرمند حکاکی روی فلز با اشاره به راز موفقیت در این رشته بیان کرد: به نظر بنده رمز موفقیت هر هنرمند در حوزه صنايع‌دستی‌ در درجه اول علاقه و عشق به هنرش و درجه دوم قرار گرفتن در مسیر درست بازاریابی است.

رامین‌فر تصریح کرد: داشتن خلاقیت و تخصص در یک رشته صنایع‌دستی می‌تواند موفقیتهای بیشتری را در سطح کشور و حتی عرصه بین‌المللی به ارمغان بیاورد.

او با بیان اینکه در حال حاضر در برند کیان گالری و باهره مشغول به فعالیت است، گفت: فعالیت در این هنر موجب شد تا با افراد باتجربه و موفق بیشتری آشنا شوم که نه تنها در حوزه کاری‌ام مفید و خوب بود بلکه در حوزه زندگی فردی بنده نیز آنها نقش به‌سزایی داشتند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020320378850

برچسب‌ها