دانشکده گردشگری در سوادکوه شمالی احداث می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از احداث دانشکده گردشگری در سوادکوه شمالی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران؛ صادق برزگر عصر پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ با حضور در دوازدهمین سفر شهرستانی سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران و تیم اجرایی هیات دولت در استان به بررسی مشکلات، مسائل و درخواست‌های فعالین گردشگری سوادکوه شمالی پرداخت و تصمیمات لازم برای رفع آنها را در دستور کار قرار داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در این سفر از نزدیک مسائل و مشکلات شهرستان سوادکوه شمالی در حوزه تخصصی خود را بررسی کرد.

او در این سفر یک روزه ابتدا با حضور استاندار، نمایندگان حوزه و معاون وزیر علوم چگونگی احداث دانشکده گردشگری در این شهرستان را بررسی و ضمن تاکید بر احداث این دانشکده در منطقه سوادکوه شمالی افزود: احداث رشته درسی و دانشکده گردشگری با توجه به ظرفیت بالای گردشگری در منطقه سوادکوه شمالی از ضروریات استان مازندران به عنوان مقصد گردشگری است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی مازندران در ادامه این سفر با حضور در منطقه لفور و روستای بورخانی با اهالی این منطقه دیدار و پای صحبت‌ها و درد دل‌های آنها نشست و دستورات لازم را برای رفع موانع و مشکلات صادر کرد.

برزگر همچنین در بازدید از پروژه‌های گردشگری و بوم‌گردی منطقه از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع حوزه سرمایه‌گذاری پرداخت و پیگیری‌های لازم جهت تسهیل در ارائه مجوز و تسهیلات را انجام داد.

برزگر، عصر این سفر یک روزه با حضور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با بررسی مشکلات منطقه و شهرک صنعتی بشل برگزار شد حضور یافت و با طرح موانع سرمایه‌گذاری چند سرمایه‌گذار مصوباتی جهت تسهیل‌کری از این جلسه دریافت کرد.

مدیر کل میراثکفرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در خاتمه این سفر یک روزه در جلسه شورای اداری با ریاست استاندار مازندران حضور یافت.

 

انتهای پیام/

کد خبر 14020326482102