تور ویژه اصحاب رسانه پایتخت در شهرستان بافق برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق از برگزاری تور ویژه اصحاب رسانه پایتخت در شهرستان بافق خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، لیلی رنجبر گفت: روزهای پنج‌شنبه و جمعه 25 و 26 خردادماه هم‌زمان با آخرین روز از هفته صنایع‌دستی بیش از 30 خبرنگار رسانه‌های اجتماعی در قالب تور از جاذبه‌های گردشگری، بازارچه صنایع‌دستی میدان خان و تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان بافق بازدید کردند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق افزود: هدف از برگزاری این تور آشنایی هرچه بیشتر خبرنگاران در جاذبه‌های گردشگری و همچنین پتانسیل‌های معدنی این خطه از کشور بود.

رنجبر افزود: شهرستان بافق یکی از شهرستان‌های برخوردار از منابع تاریخی، طبیعی و معدنی است که می‌تواند با برنامه‌ریزی صحیح، جاذب گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور باشد.

او اظهار کرد: امید است با برگزاری چنین تورهایی و جذب گردشگر در شهرستان بافق، علاوه بر معرفی آداب‌ورسوم منطقه‌ای و بومی گذشتگان و معرفی بناهای تاریخی و طبیعی، شاهد توسعه اقتصادی این شهرستان نیز باشیم.

\"\"

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020327104328

برچسب‌ها