نمایشگاه صنایع‌دستی «دست‌آفریده‌هایی به عشق امام رئوف» در سمنان برگزارمی‌شود

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی «دست‌آفریده‌هایی به عشق امام رئوف» در سمنان به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط اداره کل میراث، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان،  سمانه سلطانی پور روز دوشنبه 5 تیرماه 1402 گفت: این نمایشگاه با عنوان «دست‌آفریده‌هایی به عشق امام رئوف» با ارائه آثار هنرمندان صنایع‌دستی مرتبط با امام رضا (ع) و حرم مطهر رضوی است. سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: این نمایشگاه باهدف نشان دادن ارادت هنرمندان استان به امام رضا (ع)، معرفی آثار هنرمندان استان و برقراری ارتباط هر چه بیشتر بین هنرمندان و مرکز آفرینش‌های آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی «دست‌آفریده‌هایی به عشق امام رئوف» با همکاری معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان برگزار می‌شود.

او افزود: این نمایشگاه به مدت یک روز در محل موزه گرمابه پهنه سمنان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند شنبه ١٠ تیرماه از ساعت 16:30 تا 19 از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402040601102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha