نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین در یاسوج پایان یافت

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد: نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین «بلوط» که از ۱۴ تیرماه ۱۴۰۲ در پارک ولایت شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آغازشده بود، پایان‌یافته است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سیروس باقری امروز 20 تیرماه 1402 در آیین اختتامیه این جشنواره، اظهار کرد: هدف از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین بلوط معرفی فرهنگ، آداب‌ورسوم استان به گردشگران و ایجاد شورونشاط و شادی در بین مردم و خانواده‌ها بخصوص جوانان بوده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها از اصلی‌ترین برنامه‌های شرکت نمایشگاه‌های استان است و همچنین بُعد فرهنگی، اشتغال‌زایی، دعوت از تولیدکنندگان به استان و ورود نمایندگی واحدهای تولیدی از دیگر برنامه‌های شرکت‌های نمایشگاه‌های استان بوده است.

باقری اظهار کرد: که در همین راستا با همکاری دستگاه‌های فرهنگی ازجمله اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سالانه جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های سنتی در سطح استان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از همکاری نکردن برخی از مسئولان در برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: توقع داشتیم برخی از مسئولان استان در این جشنواره بهتر و بیشتر همکاری کنند.

باقری تصریح کرد: از همکاری شهرداری و شورای شهر یاسوج، بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد و اصحاب رسانه در جهت برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042001825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha