تقویت زیرساخت‌های گردشگری در کردستان توسعه اقتصادی را به‌ همراه دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: تقویت زیرساخت‌های گردشگری به‌ویژه زیرساخت‌های اقامتی رونق گردشگری و توسعه اقتصادی استان را به همراه دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، کیومرث حبیبی روز چهارشنبه ٢١ تیرماه ١٤٠٢ در بازدید از روند عملیات اجرایی هتل ٥ ستاره لاله سنندج که با همراهی معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، فرماندار سنندج و رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج انجام شد، در جریان موانع و مشکلات اجرای این پروژه قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در این بازدید حمایت از بخش خصوصی را در صنعت گردشگری مهم دانست و اظهار کرد: صنعت گردشگری در کردستان نیازمند حمایت بوده و با تعامل بخش دولتی و خصوصی است که می‌توانیم این صنعت را تقویت کرده و از مزایای آن برای رونق اقتصادی بهره ببریم.

او عنوان کرد: مراکز اقامتی نیز مهمترین بخش این صنعت است که باید به آن به‌صورت ویژه پرداخته شود چرا که اقامتگاه مناسب و امن می‌تواند شیرینی سفر را دو چندان و انگیزه سفرهای متعدد را در گردشگر ایجاد کند.

 حبیبی با بیان اینکه کردستان با پیشینه تاریخی، موقعیت جغرافیایی و تنوع اقلیمی مناسب، استانی مستعد برای هرگونه سرمایه‌گذاری است، افزود: امید است با همراهی و همکاری بخش دولتی و بخش خصوصی، ضمن توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان، در راستای افزایش زمان ماندگاری مسافران و گردشگران و ارائه خدمات شایسته به آنان در استان گام‌های مهمی برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042101856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha