بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همکاری خوبی در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۶ همکاری‌های خوبی با این اداره‌کل داشته و این اقدام آنها جای قدردانی دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، ۱۶ مرداد ۱۴۰۲، شهاب‌الدین تدین، سرپرست بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان غربی با مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۶ اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از مصادیق واقعی بانکداری اسلامی است.
 
مرتضی صفری تصریح کرد: ما با قشرهای مختلفی همچون سرمایه‌گذاران بخش گردشگری ‌و هنرمندان صنایع‌دستی در ارتباط هستیم که نیازمند حمایت‌های مالی هستند و بانک‌ها در این راستا نقش مهمی ایفا می‌کنند.

او ادامه داد: حمایت از ایجاد کسب‌وکار و پرداخت تسهیلات برای اشتغال‌زایی مردم به‌ویژه جوانان ثواب الهی دارد و خوشبختانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این زمینه جزو بانک‌های پیشتاز است.

سرپرست بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در این دیدار با اشاره به آمارهای عملکردی گفت: این بانک با کمترین بهره در پرداخت تسهیلات درصدد است تا از بخش تولید در استان حمایت کند و این بانک علی‌رغم وجود مشکلات فراوان به درجات عالی در سیستم  بانکداری کشور رسیده است‌.

شهاب‌الدین تدین خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است تا با تکیه بر تلاش های همکاران درخدمت مردم باشیم و این بانک آماده هرگونه همکاری با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051700846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha