صاحبان ساختمان‌های ناایمن که از ستاد بحران تمکین نکنند به دادستانی معرفی می‌شوند

وزیر کشور گفت: صاحبان ساختمان‌های ناایمن اگر در مدت زمان مشخص به دستور ستاد بحران تمکین نکردند به دادستانی معرفی خواهند شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، احمد وحیدی امروز سه‌شنبه 17 مرداد با بیان اینکه فعلاً بنای اعلان عمومی اسامی ساختمان‌ها را نداریم گفت: بنای ما این است که در قدم اول به دستگاه‌های مربوطه که متولی هر یک از این ساختمان‌ها هستند اعلان شود.

او با تاکید بر اینکه پیگیری ساختمان‌های ناایمن به تهران محدود نخواهد شد، گفت: موضوع ساختمان‌های ناایمن به همه کلان شهرها مربوط است. پس از اینکه ارزیابی ما در خصوص ساختمان‌های ایمن به اتمام برسد در ابتدا به صاحبان این ساختمان‌ها اعلام خواهد شد برای اینکه ظرف مدت زمانی مشخص اقدام به رفع مشکل ساختمان کنند و اگر در مدت زمانی مشخص به دستور ستاد بحران تمکین نکردند به دادستانی معرفی خواهند شد.

وزیر کشور گفت: البته مدت زمانی را که صاحبان ساختمان‌های ناایمن فرصت دارند حرفی نزد اما به نظر می‌رسد در جلسه آتی ستاد ملی پاسخ به بحران کشور، نتیجه ارزیابی تمامی ساختمان‌های ناایمن کلان‌شهرها و فرصتی که صاحبان این ساختمان‌ها برای اصلاح دارند به صورت عمومی اعلان شود

انتهای پیام/

کد خبر 1402051700889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha