13 پروژه میراث‌فرهنگی و گردشگری اردبیل در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در گفتگو با رادیو اردبیل گفت: 9 پروژه در حوزه گردشگری و چهار پروژه در حوزه میراث‌فرهنگی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 26 مرداد ماه 1402 در مصاحبه با رادیو اردبیل گفت: 13 پروژه اداره کل میراث‌فرهنگی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند که از این میان 9 پروژه در حوزه گردشگری و چهار پروژه نیز در حوزه میراث‌فرهنگی قرار دارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: 9 پروژه حوزه گردشگری در قالب مجتمع‌های اقامتی، گردشگری و آب‌درمانی هستند که در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، پارس آباد، خلخال و نیر اجرا شده‌اند.

او تاکید کرد: این 9 پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 1362 میلیارد ریالی احداث شده‌اند و اشتغالزایی 91 نفری را به همراه خواهند داشت.

محمدی ادیب همچنین با اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری در حوزه میراث‌فرهنگی، ادامه داد: چهار پروژه نیز در حوزه میراث‌فرهنگی و در شهرستان‌های اردبیل، نیر و خلخال به بهره‌برداری می‌رسند که این پروژه‌ها عمدتا در حوزه مرمت و احیا بوده و حجم سرمایه‌گذاری بیش از 6میلیارد تومانی داشته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052601452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha