ایجاد اشتغال مستقیم ۱۵۴ نفر با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در حوزه‌های تخصصی، برای ۱۵۴ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با آغاز هفته دولت ۱۴ پروژه در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افتتاح، کلنگ‌زنی خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: برآورد هزینه برای افتتاح و اجرای این پروژه‌ها ۴۷۰۰ میلیارد ریال است که با مشارکت بخش خصوصی انجام شده است.

او ادامه داد: توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌های تخصصی متبوع به رونق اشتغال کمک خواهد کرد و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها به طور مستقیم برای ۱۵۴ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

سجادی‌منش هم‌چنین با اشاره به تغییر پروژه‌های اداره‌کل متبوع در هفته دولت اضافه کرد: با توجه به عدم رسیدن به نتیجه نهایی در خصوص اعلام برنده فراخوان مناطق نمونه گردشگری به منظور بررسی دقیق این موضوع، تعداد اشتغال و پروژه‌ها نسبت به گزارش خبری قبلی تغییراتی داشته که از این نظر از تمامی اصحاب رسانه پوزش می‌خواهیم و تلاش ما رعایت اصل دقت و صحت در اطلاع رسانی و هم‌چنین عینیت بخشی به عملکرد است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: موزه چاپ و نشر علوی نیز به منظور رضایت و علاقه‌مندی فعالان حوزه چاپ، نشر، رسانه و دیگر قشرها، در تقارن هفته وحدت و گردشگری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 1402053101841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha