فعالیت ۳۴ دروازه ورودی و خروجی در مرز چذابه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به نزدیکی راهپیمایی اربعین از فعالیت همه دروازه‌های خروجی و ورودی در مرز چذابه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، محمد جولانژاد با بیان این‌که در مجموع ۳۴ دروازه ورودی و خروجی در مرز چذابه آماده ارائه خدمات به زائران حسینی هستند گفت: از این تعداد ۱۶ دروازه ثابت و ۱۸ دروازه موقت در این پایانه به کار گرفته شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: ما برای انجام این مأموریت معنوی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره عظیم اربعین از آمادگی کامل برخوردار هستیم و با آمادگی هرچه بیشتر، خدمات روان‌تر و آسان‌تری را به زائران ارائه خواهیم داد.

او با اشاره به این‌که در دو مرز خوزستان اقدامات خوب و مؤثری برای سهولت در حرکت زائران اربعین حسینی صورت گرفته است، اظهار کرد: ۴۸ دروازه برای عبور زائران در مرز شلمچه آماده‌سازی شده است و هیچ‌گونه مشکلی در تردد زائران از این مرز وجود ندارد.

جولانژاد عنوان کرد: امسال تردد اتباع مقیم کشور از مرز شلمچه و اتباع غیرمقیم از مرز چذابه خواهد بود و نرخ کرایه اتوبوس از مبدأ پایانه‌های مسافربری شهرستان‌های استان تا پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام شده است که زائران در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی، می‌توانند به گروه پاسخگویی و رسیدگی به شکایت زائران اربعین حسینی (ع) در پایانه مقصد خود اطلاع دهند.

براساس تقویم رسمی کشور ۱۵ شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۴ هجری خورشیدی اربعین حسینی است.

پایانه مرزی شلمچه در ۱۵ کیلومتری خرمشهر، و پایانه مرزی چذابه در ۱۱۰ کیلومتری شمال‌غرب اهواز، دو گذرگاه تردد زائران اربعین حسینی در خوزستان هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060100090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha