میز خدمت در اداره میراث‌فرهنگی شهرستان جوانرود برگزار شد

به مناسبت هفته دولت میز خدمت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جوانرود با حضور مدیرکل برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه،  داریوش فرمانی روز پنجشنبه ۲ شهریورماه در سفر به شهرستان جوانرود با برپایی میز خدمت به مشکلات تعدادی از سرمایه‌گذاران، صنعتگران و تقاضاهای مردمی رسیدگی کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،  گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در این دیدار مردمی اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات مردمی و چاره اندیشی برای آن‌ها وظیفه سنگینی است که بر عهده ما به عنوان مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

او تاکید کرد: حل مشکلات مردم، سرمایه‌گذاران و هنرمندان و صنعتگرانی که در حوزه کاری این اداره‌کل قرار دارد را با جدیت تا حصول نتیجه پی‌گیری خواهیم کرد.

فرمانی گفت: بدون تردید دیدارهای چهره به چهره نه تنها باعث شناخت عمیق مدیران از مشکلات و موانع پیش روی حوزه‌های مختلف اداره‌کل برای خدمت رسانی بهتر می‌شود بلکه شرایط پی‌گیری این مشکلات و رفع نواقص موجود برای بهبود فرآیند پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان می‌شود.

او گفت: در این دیدارها بسیاری از نواقص که می‌تواند با یک تصمیم گیری مناسب در زمان کوتاه رفع شود برای مدیریت دستگاه و جلب رضایت مردم فراهم می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،  گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، در خاتمه تاکید کرد: برنامه میز خدمت و ملاقات‌های مردمی را به صورت ویژه در شهرستان‌ها در دستور کار قرار می‌دهیم.

در برنامه میز خدمت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جوانرود به مشکلات ۸ متقاضی در حوزه‌های مختلف دریافت تسهیلات، مشکلات بانکی و صدور مجوزهای لازم رسیدگی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060300163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha