بهره برداری از ۱۷ پروژه گردشگری فارس در هفته دولت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از بهره برداری ۱۷ پروژه گردشگری استان فارس هم‌زمان با هفته بزرگداشت دولت خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، سید مؤید محسن نژاد گفت: این پروژه‌ها شامل یک هتل در شیراز، سه اقامتگاه بوم گردی در استهبان، شیراز و کازرون، دو اقامتگاه سنتی و یک هتل بوتیک در شیراز، یک واحد پذیرایی بین‌راهی در خومه زار ممسنی، یک اردوگاه و محوطه گردشگری در فیروزآباد، هشت دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در شیراز که با اختصاص اعتباری حدود ۶۹۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

سید مؤید محسن نژاد همچنین گفت: با توجه به‌ ضرورت حمایت از صنایع‌دستی و شاغلان و دست‌اندرکاران صنایع‌دستی و هنرهای سنتی بازارچه دائمی صنایع‌دستی پاسارگاد نیز با اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

او با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از پروژه‌های فوق شاهد اشتغال ۱۲۰ نفر به‌طور مستقیم خواهیم بود، گفت: با راه‌اندازی این پروژه‌ها تعداد زیادی نیز به‌طورغیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

محسن نژاد اظهار داشت: صنعت گردشگری به‌عنوان یکی از صنایع اشتغال‌زا به شمار می آید که در این صنعت نسبت به سایر صنایع اشتغال با سرمایه‌گذاری کمتری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060600451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha