ساخت سرویس بهداشتی برای ارائه خدمات بسیار مهم است

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در جلسه سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی گفت: ساخت سرویس بهداشتی در محورهای مواصلاتی در ارائه خدمات به مسافران و زائران ورودی به استان حائز اهمیت است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، جلسه جذب اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری روز دوشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور محمد پاکمهر نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی و فرماندار بجنورد در دفتر فرمانداری بجنورد برگزار شد.

در این جلسه نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره بر اهمیت سرویس‌های بهداشتی در ارائه خدمات به مسافران گفت: یکی از چالش‌های موجود در بحث زیرساخت‌های گردشگری مسئله نبود یا کمبود سرویس‌های بهداشتی بوده که با تأکید وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دستور کار استان قرار گرفته است.

پاکمهر ادامه داد: باتوجه‌به عبور سالیانه میلیون‌ها مسافر و زائر از خراسان شمالی موضوع سامان‌دهی مراکز خدمات رفاهی بین‌راهی توسط اداره کل میراث‌فرهنگی با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی به‌صورت جدی در حال پیگیری است و می‌تواند با ایجاد زیرساخت‌های لازم و مناسب موجب افزایش ورود گردشگر و ماندگاری مسافر شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060800590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha