ضرورت حرکت دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه به سمت نوآوری و خلاقیت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمانشاه به عنوان پیشران در توسعه صنعت گردشگری باید به سمت نوآوری و خلاقیت در جذب گردشگران حرکت کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه در جلسه کمیته فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان که با حضور هیات مدیره دفاتر خدمات مسافرتی استان برگزار شد، اظهار کرد: اداره‌کل و انجمن برنامه‌ها و اقداماتی را در گذشته پیش برده اند که برای بروز رسانی آن و با هدف توسعه گردشگری استان باید با تجدید نظر و نوآوری و ایجاد خلاقیت برای تحقق اهداف مشترک اقدامات ویژه‌ای انجام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: مقوله گردشگری به عنوان یک صنعت بسیار مهم در لحظه دچار تغییر و دگرگونی می‌شود و باید با کمک جامعه نخبگان و استفاده از ظرفیت افراد با تجربه‌ این حوزه زمینه بروز رسانی فعالیت‌های گردشگری استان ایجاد شود.

او تاکید کرد:  لازم است تا با برگزاری جلسات متناوب و برنامه‌ریزی شده مسیریابی و هدف گذاری را برای برنامه‌های میان مدت و بلند مدت در دستور کار داشته باشیم.

فرمانی گفت: یکی از این اقدامات مهمی که در این خصوص انجام شده است، تبادل تفاهم نامه با بانک مهر و ارائه تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به گردشگران با محوریت عتبات عالیات و سپس خود استان کرمانشاه است.

او تصریح کرد: با این ابتکار عملا حجم زیادی اعتبار برای توسعه و رونق صنعت گردشگری استان اختصاص خواهد یافت.

در ادامه جلسه برنامه‌های در دست اقدام برای بروز رسانی دفاتر خدمات مسافرتی ارائه شد و  مباحثی همچون تشکل‌ها، بیمه دفاتر، حضور در بحث کمیته پیشگیری از جرائم در این حوزه و... مورد بررسی قرار گرفت. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402062201339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha