نظارت بر تاسیسات گردشگری اردبیل همزمان با ایام پیک مسافرت‌ها

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از نظارت مستمر بر تاسیسات گردشگری استان همزمان با تعطیلات پایانی تابستان و افزایش مسافرت‌ها خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز 22 شهریور ماه 1402 گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو که آخرین تعطیلات تابستانی است و افزایش مسافرت‌ها به استان اردبیل بازدیدهای نظارتی در سراسر استان انجام می‌شود.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: این بازدیدها و گشت‌های مشترک به صورت مستمر با همکاری نهادهای مرتبط و به منظور کنترل کیفیت خدمات ارائه شده در تاسیسات گردشگری و رفع نواقص احتمالی در حال برگزاری هستند.

او تاکید کرد: بازدیدهای نظارتی در همه شهرستان‌های استان به ویژه در مناطق گردشگرپذیر توسط کارشناسان اداره کل میراث‌فرهنگی و با همکاری کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی، تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت و معدن، بهداشت و تشکل‌های گردشگری برگزار می‌شود.

نجارقابل ادامه داد: درصورتی که واحدی در خدمات رسانی به گردشگران و مسافران مرتکب تخلف شود طبق قانون با آن واحد برخورد می‌شود تا با رفع نواقصات به بهترین شکل ارائه خدمات انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062201371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha