تامین اعتبار برای برگزاری نشست بین‌المللی وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در اردبیل

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از تامین اعتبار برای برگزاری نشست بین‌المللی وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در اردبیل خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، هاشم نهامین امروز ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۲ گفت: اعتبار لازم برای برگزاری باشکوه‌تر و مطلوب‌تر این رویداد بین‌المللی در استان اردبیل تامین شده و در حال تدارک اولیه برای برگزاری نشست سالانه وزرای گردشگری  کشورهای عضو اکو با هماهنگی وزارت امور خارجه و وزارت میراث‌فرهنگی هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد در استان اردبیل، افزود: قابلیت‌های گردشگری استان می‌تواند از طریق برگزاری این رویداد در سطح بین‌المللی معرفی گردد.

 او تاکید کرد: استان اردبیل برای اولین بار میزبان چنین رویداد بزرگ بین المللی است و فرصت میزبانی از این رویداد را باید برای اردبیل مغتنم شمرد.

نهامین اضافه کرد: نشست‌ها در سه سطح و باحضور وزرای گردشگری، کارشناسان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062501440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha