ایجاد استراحتگاه رایگان برای زائران امام رضا (ع) در گناباد

شهردار گناباد گفت: استراحتگاه رایگان در این شهر به منظور رفاه حال مسافران و زائران حرم امام رضا (ع) در ورودی به استان خراسان رضوی ایجاد شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی مهران حسین زاده با اعلام این خبر افزود: گناباد به عنوان دروازه ورودی استان خراسان رضوی از سمت استان های جنوبی همواره پذیرای خیل کثیر مسافران و زائران امام هشتم (ع) است و شهرداری گناباد با توجه به سرد شدن تدریجی هوا این خدمات را به آنان ارائه می کند.

شهردار گناباد ادامه داد: در این راستا برای رفاه بیشتر مسافران و زائران، مجتمع ثامن الحجج (ع) واقع در حاشیه میدان آزادی گناباد برای استراحت رایگان آن‌ها در نظر گرفته شد.

حسین زاده  تصریح کرد: با توجه به فاصله زیاد شهرهای استان خراسان رضوی به‌ویژه فاصله گناباد با شهرهای اطراف، نیاز است محیطی گرم برای استراحت و خواب رانندگان، مسافران و زائران در این شهر در نظر گرفته شود که با تلاش شهرداری این مهم محقق شد.

شهردار گناباد تاکید کرد: از این پس برای ارائه خدمات و میزبانی مطلوب‌تر به مسافران نظارت بیشتری از محل مجتمع ثامن الحجج شهرداری گناباد به عمل خواهد آمد و شهروندان و مسافران نیز می‌توانند هرگونه مشکل را به واحد ۱۳۷ اعلام کنند.

شهرستان گناباد در جنوب استان خراسان رضوی و نقطه ورودی این استان از سمت استان‌های جنوبی و مرکزی کشور محل عبور تعداد زیادی از مسافران و زائران امام رضا (ع) است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062501450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha