برپایی چهار موکب در مسیر بازگشت زائران در داورزن خراسان رضوی

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سبزوار گفت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، چهار موکب خدمت‌رسانی در مسیر بازگشت زائران رضوی در شهرستان "داورزن" برپا شده است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی حسنعلی حبیب‌پور امروز شنبه 25 شهریور ماه 1402 با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرستان داورزن به عنوان دروازه غربی استان در مسیر اصلی زائران حرم رضوی قرار دارد لذا همزمان با بازگشت زائران دهه پایانی ماه صفر، مواکب و ایستگاه‌های صلواتی برای خدمت به زائران دهه آخر صفر برپا شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سبزوار ادامه داد:‌ هم اینک چهار موکب و ایستگاه صلواتی در مسیرهای ورودی شهر «ریوند»، روستای «مهر»، ایستگاه امام رضا (ع) شهر داورزن و ورودی روستای «بیزه» برای خدمت به زائران دهه آخر صفر فعال شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سبزوار گفت: در این مواکب علاوه بر توزیع بسته‌های فرهنگی و خدمات روزانه به حدود ۱۰ هزار زائر و مسافر خدماتی شامل توزیع غذای گرم، میان وعده و چای ارائه می شود.

حبیب‌پور افزود: پیش از این نیز همزمان با روزهای پایانی ماه صفر ۱۲ موکب برای خدمت‌رسانی به زائران رضوی در مسیرهای ارتباطی شهرستان سبزوار در غرب استان خراسان رضوی برپا شده بود.

شهرستان ۲۱ هزار نفری داورزن در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062501451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha