بازدید اعضای تیم والیبال نشسته هرات افغانستان از موزه بزرگ خراسان

مدیر موزه بزرگ خراسان گفت: اعضای تیم والیبال نشسته هرات افغانستان از این موزه بازدید کردند.

 به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، علی صفرنژاد با اعلام این خبر گفت: با مساعدت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات اعضای تیم والیبال نشسته شهر تاریخی هرات از مجموعه موزه بزرگ خراسان بازدید کردند.

مدیر موزه بزرگ خراسان ادامه داد: این موزه ویژه منطقه خراسان بزرگ و جزو موزه‌های استاندارد کشور با ۱۸ هزار متر مربع زیر بنا و در ۱۲ طبقه احداث شده است.

او تصریح کرد: موزه بزرگ خراسان مجهز به کتابخانه تخصصی، آزمایشگاه مرمت، سالن‌های نمایشگاهی و سالن اجتماعات است.

همچنین هادی رضایی سرمربی سابق تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران در دیدار با اعضای تیم  والیبال نشسته هرات افغانستان که در محل سالن جلسات موزه بزرگ خراسان برگزار شد، گفت: برای رشد ورزش والیبال نشسته افغانستان از هر گونه کمک دریغ نخواهم کرد.

در ادامه امید حق‌جو مسئول تیم والیبال نشسته هرات افغانستان گزارشی از وضعیت این تیم ارائه کرد و گفت: از فدراسیون والیبال نشسته ایران که قهرمانی جهان را در کارنامه دارد و از تجربه بالای بین‌المللی برخوردار است تقاضای کمک و حمایت داریم.

در این دیدار محمدرضا هراتی دبیر هیئت ورزشی جانبازان و معلولان خراسان رضوی، مهدی نکاحی مسول انجمن والیبال نشسته استان خراسان رضوی و جلیل خالق‌نیا از فعالان ورزشی و مشاور ورزشی خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در هرات نیز حضور داشتند.


بازدید اعضای تیم والیبال نشسته هرات افغانستان از موزه بزرگ خراسان

انتهای پیام/

کد خبر 1402062901736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha