عملکرد جامع و مؤثر یگان حفاظت آذربایجان شرقی در اجرای امور حفاظتی مواریث فرهنگی

فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر عملکرد جامع و مؤثر یگان حفاظت آذربایجان شرقی در اجرای امور حفاظتی مواریث فرهنگی تأکید کرد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، سردار حسن مهری روز ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۲ در بازدید و ارزیابی عملکرد یگان حفاظت میراث فرهنگی استان، گفت: آذربایجان شرقی از جمله استان‌هایی است که در آن نیروهای یگان حفاظت با استفاده از روش‌های نوین و هوشمند به خوبی توانسته‌اند وظیفه خود را به جای بیاورند.

فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: به دنبال اقدامات بجا و اتخاذ تمهیدات لازم برای یگان حفاظت توسط مدیرکل میراث فرهنگی استان، شاهد فراهم بودن تجهیزات به روز و هوشمند در سیستم‌های حفاظتی و همچنین استفاده از نیروهای مؤثر در محل‌های خدمت نیروهای یگان حفاظت هستیم.

او تأکید کرد: استفاده از نیروهای پلیس در اماکن تاریخی و موزه‌های آذربایجان شرقی از دیگر اقدامات ارزنده مدیرکل و فرمانده یگان حفاظت استان است، چراکه با حضور نیروهای انتظامی در این اماکن رعایت موازینی همچون عفاف و حجاب به خوبی اجرا می‌شوند که در نتیجه حضور می‌دانی مدیرکل و فرمانده یگان حفاظت استان در اجرای امور و رصد مسائل پیرامونی محقق شده است.

مهری اظهار کرد: در همین راستا در تلاشیم تا با یکپارچه‌سازی و تجهیزسراسری نیروهای یگان حفاظت، خدمات و اقدامات حفاظتی از مواریث‌فرهنگی را در سراسر کشور ارتقا دهیم، تا عملکردی بروز و مؤثرتر داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402063001835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha