خدمات‌رسانی به نمازگزاران اصفهانی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) همزمان با هفته گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برپایی میز خدمت و خدمات‌رسانی به نمازگزاران در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اصفهان همزمان با هفته گردشگری خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز گذشته ۷ مهرماه، همزمان با برپایی آیین نماز جمعه اصفهان، میز خدمت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: همزمان با روز جمعه هفتم مهرماه و همزمان با پاسداشت هفته گردشگری، مدیران اداره‌کل در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی، اطلاع‌رسانی و امور شهرستان‌ها با حضور در محل میز خدمت این اداره کل به نمازگزاران خدمات‌رسانی کردند.

او ادامه داد: اطلاع‌رسانی در حوزه‌های عملکرد سازمان، ارائه خدمات مشاوره در حوزه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری، گفت‌وگو با هنرمندان صنایع‌دستی به منظور رفع مشکلات آنان و گفت‌وگو با شهروندان و رفع مشکلات آن‌ها در حوزه میراث‌فرهنگی از جمله برنامه‌های میز خدمت این اداره‌کل در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اصفهان بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070800431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha