برگزاری ۹ کارگاه آموزشی گردشگری همزمان با هفته گردشگری در گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت شعار روز جهانی گردشگری با عنوان «گردشگری و سرمایه‌گذاری‌های سبز» طی هفته گردشگری در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری همزمان با ششمین روز از هفته گردشگری، گفت: سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، شعار روز جهانی گردشگری ۲۰۲۳ میلادی را «گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز» اعلام کرده است از این روز این دوره‌های آموزشی با همکاری مؤسسات آموزشی گردشگری استان، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و راهنمایان گردشگری متناسب با شعار سال گردشگری در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با اشاره برگزاری تعدادی از این کارگاه‌ها به‌صورت رایگان، افزود: اصول کسب‌وکار گردشگری کشاورزی با رویکرد گردشگری پایدار، گردشگری و فرصت‌های ثروت ساز، راهنمایان گردشگری در تعامل با اقامتگاه‌های بوم‌گردی، سرمایه‌گذاری سبز در گردشگری و نقش مردم محلی در حفاظت از ارزش‌های طبیعی و فرهنگی، از مهم‌ترین عناوین این کارگاه‌ها است.

او خاطرنشان کرد: شرکت در این کارگاه‌های آموزشی برای همه علاقه‌مندان آزاد است و در پایان دوره، گواهینامه معتبر از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای شرکت‌کنندگان صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071000632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha