ارائه رویکردهای نوین بازاریابی گردشگری در شوشتر خوزستان

معاون گردشگری خوزستان گفت: نشست و کارگاه تخصصی «رویکردهای نوین در بازاریابی گردشگری» به‌مناسبت هفته گردشگری در شوشتر برپا شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، جمال عامری‌نسب با اعلام این خبر اظهار کرد: این کارگاه روز دوشنبه 10 مهرماه 1402 همزمان با هفته گردشگری ۱۴۰۲، با تدریس جعفر باپیری دکترای مدیریت گردشگری و باحضور مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری، دانشجویان، خبرنگاران و فعالان گردشگری در خانه تاریخی مستوفی شوشتر برگزار شد.

معاون گردشگری خوزستان ادامه داد: این کارگاه آموزشی با هدف آشناسازی صاحبان و کارکنان کسب‌وکارهای گردشگری برپا شد و مخاطبان آن با روش‌های مختلف بازاریابی و رویکردهای نوین و مؤثر برای کسب و کارهای حوزه گردشگری برای موفقیت در این صنعت آشنا شدند.

او با بیان این‌که بی‌توجهی به این مهم باعث عدم موفقیت و عقب ماندن از رقابت‌ها و سبقت‌های بازاریابی گردشگری و در نهایت شکست کسب و کارها می‌شود، تصریح کرد: در این نشست تلاش شد به ارائه رویکردهای جدید، کاربردی و مؤثر برای کسب و کارهای حوزه گردشگری در راستای افزایش بهره‌وری هرچه بیشتر این نوع کسب و کارها پرداخته شود.

عامری‌نسب بیان کرد: اشاره به الگوها و کسب‌وکارهای موفق دنیا و ارائه راهکار  از جمله دیگر موضوعات مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071200748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha