نمایشگاه عروسک‌های بومی اقوام ایرانی در ماهشهر خوزستان گشایش یافت

مدیر پایگاه منظر فرهنگی خلیج فارس و دریای مکران بندر ماهشهر از برگزاری نمایشگاه چهار روزه عروسک‌های بومی ایران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، با حضور علی رضا ایزدی، مدیرکل دفتر ثبت آثار و حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی، فریدون بندری فرماندار ماهشهر، محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، هنرمندان و اهالی فرهنگ دوست خوزستان، نمایشگاه عروسک‌های محلی اقوام ایرانی در ماهشهر گشایش یافت.  

سارا عبادی با تاکید بر این موضوع که این نمایشگاه همزمان با گرامی داشت روز ملی خلیج فارس و برای نخستین بار در استان خوزستان گشایش یافته است، گفت: بندر ماهشهر ظرفیت‌های بسیاری در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی دارد و برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند در جلب نظر بیشتر علاقه مندان به مباحث فرهنگی در ماهشهر تاثیرگذار باشد.  

مدیر پایگاه منظر فرهنگی خلیج فارس و دریای مکران بندر ماهشهر با اشاره به استقبال گرم خانواده ها، کودکان و دانش آموزان از این نمایشگاه چهار روزه در تالار فردوسی ماهشهر گفت: هنرمندان، پژوهشگران و عروسک سازان شناخته شده ایرانی در ماهشهر تا روز سیزدهم اردیبهشت ماه میزبان علاقه مندان به حوزه فرهنگ و هنر ایران اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021200690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha