فاز نخست پروژه گردشگری پارتیا گرگان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

نشست رفع مشکلات پروژه گردشگری اقامتی، پذیرایی و تجاری پارتیا گرگان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، فرماندار گرگان و جمعی از مدیران‌کل مرتبط و نمایندگان مالک پروژه در گرگان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، سیدمهدی مهیایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان روز یکشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ در این نشست که با حضور مدیران مرتبط و مدیران ارشد و پیمانکار این مجموعه در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، گفت: پیرو دستور صریح استاندار گلستان و برابر گزارش دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری گلستان در رابطه با تعیین تکلیف پروژه گردشگری، اقامتی، پذیرایی و تجاری پارتیا گرگان، این نشست در راستای رفع مسائل و مشکلات این پروژه برگزار شد.

او بابیان این‌که این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ استان محسوب شده و منافع زیادی برای شهر و استان در پی خواهد داشت، از مدیران دستگاه‌های مرتبط خواست نسبت به رفع موانع پیش روی این پروژه بزرگ اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان نیز در این نشست گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل در توسعه استان ایجاد و به‌روزرسانی زیرساخت‌های لازم مخصوصاً در حوزه گردشگری است.

محمدجواد ساوری خاطرنشان کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در سطح استان و شهر گرگان به‌عنوان مرکز استان از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است و تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های موردنیاز برای جذب گردشگری را در استان ارتقا بخشیم.

او تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، تسهیل‌گری و رفع موانع و مشکلات در کمترین زمان ممکن، وظیفه ماست؛ باید تلاش کنیم با هم‌افزایی میان تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط، صفر تا صد حمایت‌ها از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استان به‌خصوص در حوزه گردشگری اجرایی شود.

در پایان این نشست مقرر شد با قید فوریت تمامی فرآیندهای قانونی در راستای بهره‌برداری از این پروژه ضرورت دارد توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط ازجمله اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری گرگان طی شود تا در سفر رئیس‌جمهوری به استان، فاز نخست این پروژه مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072401504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha