ضرورت بررسی علمی و نگاه جامعه دانشگاهی به مباحث توسعه گردشگری خراسان شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی توجه جامعه دانشگاهی و نگاه علمی به مباحث گردشگری را از ضروریات این حوزه بر شمرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ در دیدار با رئیس و معاونان دانشگاه کوثر بر ضرورت توجه جامعه دانشگاهی و نگاه علمی به مباحث توسعه‌ای از جمله صنعت گردشگری تأکید کرد.

در این دیدار مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد تا با آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری و حضور جامعه دانشگاهی در تدوین اسناد توسعه و مطالعات راهبردی، جامعه علمی استان راهکارهای عملی و برنامه‌های اجرائی جهت توسعه گردشگری استان فراهم شود.

در این دیدار رئیس دانشگاه کوثر نیز ضمن استقبال از تعامل و برنامه‌ریزی مشترک دانشگاه و میراث‌فرهنگی بر تداوم این همکاری‌ها اشاره کرد.

در این جلسه همچنین تفاهم‌نامه مشترک همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان و دانشگاه کوثر با موضوع همکاری متقابل و حمایت از پژوهش‌های تخصصی در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اجرای برنامه‌های راهبردی به‌منظور توسعه و پیشرفت حوزه گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار در استان امضا و تبادل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072501627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha