بررسی مشکلات ۸ طرح گردشگری کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از بررسی مشکلات ۸ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز چهارشنبه ۳ آبانماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اداره‌کل با حضور دستگاه‌های مرتبط از جمله آب منطقه‌ای، بانک کشاورزی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مشکلات ۸ طرح سرمایه‌گذاری در استان مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: مشکلات ۳ طرح از این پروژه‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان با دستگاه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای مورد بررسی گرفت و با تصمیمات لازم حل شد. 

او افزود: طرح‌های سرمایه‌گذاری همچون مجتمع گردشگری، واحد پذیرایی بین‌راهی،: مرکز تفریحی سرگرمی، هتل آپارتمان و رستوران بین‌راهی مربوط به شهرستان‌های جوانرود، پاوه، هرسین، کرمانشاه و اسلام آبادغرب مطرح و بررسی شد.

فرمانی گفت: عمده مشکلات این طرح‌ها با بانک کشاورزی، آب منطقه‌ای و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که تلاش شد با مطرح کردن مشکلات این طرح‌ها و بررسی مجدد با حضور کارشناسان مربوطه موانع اجرایی رفع شود.

او تصریح کرد: بررسی و رفع مشکلات این طرح‌ها از اولویت برخوردار است و امیدواریم سایر دستگاه‌ها با بررسی دقیق ضمن رعایت قوانین چالش‌ها و مشکلات مردم را در اسرع وقت حل کنند تا وارد پروسه اداری طولانی مدت نشود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: با اجرایی شدن این پروژه‌ها و رونق گردشگری استان، کرمانشاه با سرعت بیشتری در مسیر توسعه گام بر می‌دارد زیرا طرح‌های حوزه گردشگری بهترین و کلیدی‌ترین راه توسعه و شکوفایی اقتصاد استان هستند. 

او با بیان اینکه کار گروه تسهیل فرصتی برای حل مشکلات پروژه‌های سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: با پیشنهاد اداره‌کل و مساعدت و دستور استاندار مقرر شده است که برای تسریع موضوع رسیدگی به مشکلات طرح‌های گردشگری جلسات فرعی کارگروه تسهیل در دستگاه‌ها با حضور ارگان‌هاهای مرتبط تشکیل شود. 

فرمانی با بیان اینکه مصوبات کارگروه تسهیل با توجه به اینکه با امضاء و دستور شخص استاندار ابلاغ می‌شوند از پشتوانه اجرایی بسیار خوبی برخوردار است، گفت: هرکدام از پروژه‌های گردشگری استان که در فرایند صدور مجوزهای لازم و پرداخت تسهیلات با دستگاه خاصی به مشکل بر می‌خورند، می‌تواند درخواست خود را برای مطرح شدن در کارگروه تسهیل رفع موانع تولید به این اداره‌کل ارائه کنند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه اظهار کرد: مشکلات و موانع بسیاری از طرح‌های گردشگری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و پیگیری می‌شود که بسیاری از آن‌ها منجر به نتایج مطلوب می‌شود و این کارگروه ظرفیت ویژه‌ای را در استان فراهم کرده است که خوشبختانه گره مشکلات بسیاری سرمایه‌گذاران را باز کرده است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402080400181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha