همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل با دانشگاه در حوزه صنایع‌دستی

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از همکاری این اداره کل با دانشگاه محقق اردبیلی در راستای هم‌افزایی برای تقویت بنیه‌های علمی و آموزشی صنایع‌دستی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام گفت: جلسه مشترک معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی با معاونت فرهنگی، اجتماعی و نمایندگی نهاد رهبری دانشگاه محقق اردبیلی روز یکشنبه 7 آبان ماه 1402 پیرامون هم افزایی برای تقویت بنیه‌های علمی و آموزشی در حوزه صنایع‌دستی برگزار شد.

 معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: براساس این جلسه همکاری فی‌مابین با هدف استفاده از ظرفیت‌های مشترک و متقابل دانشگاه و اداره کل میراث‌فرهنگی به منظور ایجاد ارتباط نظامند دانشگاه با حوزه صنایع‌دستی در خارج از دانشگاه شکل می‌گیرد.

او تاکید کرد: معاونت صنایع‌دستی استان اردبیل با ارائه خدماتی مانند صدور پروانه اشتغال، حمایت تسهیلاتی، هدایت پایان‌نامه‌ها و مقالات در جهت احیای هنرهای سنتی و صنایع‌دستی، به دنبال فراهم کردن زمینه اشتغال دانشجویان رشته صنایع‌دستی بعد از فارغ التحصیلی است.

دلاورقوام ادامه داد: این همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی و دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه‌های دیگر از جمله حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی نیز وجود دارد که با برگزاری جلسات آینده به تفاهم نامه جامعی بین اداره کل و دانشگاه منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080800369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha