برگزاری شب بزرگان در دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور بر اجرای نوآورانه دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی، تأکید کرد و از برگزاری شب بزرگان و مفاخر استان قزوین در این دوره از جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار میراث‌آریا، پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی به ریاست علی دارابی قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و معاون میراث‌فرهنگی کشور، عصر سه‌شنبه نهم آبان‌ماه برگزار شد.

در این نشست علیرضا تابش دبیر دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی و علیرضا خزائلی مدیرکل میراث‌فرهنگی استان قزوین به ارائه گزارشی از اخرین برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری جشنواره پرداختند و اعضا، پیشنهادهای خود را در این رابطه مطرح کردند.

برگزاری شب بزرگان در دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی

همچنین علی دارابی با بیان اینکه در نحوه برگزاری دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی به دنبال نوآوری هستیم؛ از پیشنهادهای مطرح شده در این راستا با رعایت مقتضیات استقبال کرد.

او با اشاره به برگزاری شب بزرگان و مفاخر استان قزوین با رعایت تنوع و تکثر افراد حاضر در فرمی نوآورانه، بر توجه ویژه به اهالی رسانه و هنرمندان تاکید کرد.

بر پایه این خبر، دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی در بخش‌های «رادیویی، تلویزیونی»، «سینمایی»، «هنرهای اجرایی و نمایشی»، «کتاب و تولیدات مکتوب»‌ و «جایزه ویژه قزوین» از هشتم تا دهم آذرماه سال جاری به میزبانی قزوین برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081000515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha