تأکید بر برنامه‌ریزی و ضرورت ایجاد تشکل حرفه‌ای در یزد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد بر برنامه‌ریزی و ضرورت ایجاد تشکل حرفه‌ای در نشست هماهنگی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای گواهینامه حرفه‌ای سلامت تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی ،گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، هما خورشیدی روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه در نشست هماهنگی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای گواهینامه حرفه‌ای سلامت استان یزد که با رویکرد توسعه گردشگری سلامت و هم‌افزایی در این راستا تشکیل شد ضمن تأکید بر برنامه‌ریزی و ضرورت ایجاد تشکل حرفه‌ای با هماهنگی و تعامل بیشتر دفاتر دارای گواهینامه حرفه‌ای بر اهمیت شناسایی بازارهای جدید برای معرفی حوزه سلامت استان و جذب هرچه بیشتر گردشگران سلامت اشاره کرد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد ادامه داد: معیار عمل سند تحولی گردشگری سلامت استان و الگوی راهبری عملیاتی معاونت گردشگری کشور در راستای تشکیل کارگروه‌های چهارگانه در استان خواهد بود.

خورشیدی اظهار کرد: استفاده از توانمندی‌های حوزه درمان در استان و ظرفیت هریک از ارکان فعال در زمینه گردشگری سلامت و با بهره‌گیری از امکانات موجود به معرفی خدمات پزشکی و درمانی و زمینه‌های متنوع گردشگری سلامت را لازم دانست.

ضرورت برقراری پروازهای خارجی برای توسعه گردشگری سلامت، هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های متولی، حمایت‌های مالی دولتی برای حضور در نمایشگاه‌های خارجی، ایجاد تشکل‌ حرفه‌ای، ضرورت تولید محتوا، تعیین خط مشی و تعامل هرچه بیشتر دفاتر برای نقش‌آفرینی بهتر از اهم موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081400723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha