بهسازی مسیرهای گردشگری شهرستان سرعین

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین از بهسازی جاده‌های گردشگری این شهرستان با همکاری فرمانداری و اداره راهداری خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، محمدرضا شایقی گفت: مسیرهای گردشگری شهرستان سرعین در چند جبهه در حال بهسازی هستند که برخی از این پروژه‌ها به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان سرعین ضمن تقدیر از دستگاه‌های دخیل در این پروژه‌ها، افزود: این پروژه‌ها با همکاری فرمانداری سرعین و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از محل اعتبارات ملی و در قالب تعریض و آسفالت جاده‌های گردشگری انجام می‌شود که می‌تواند تاثیر بسزایی در دسترسی گردشگران به مناطق گردشگری شهرستان داشته باشد.

او تاکید کرد: مسیر سرعین به ویله‌درق یکی از این مسیرها است که تعریض و آسفالت آن به طول سه کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان در روزهای اخیر به پایان رسید.

شایقی با اشاره به سایر جاده‌های بهسازی شده ادامه داد: محور ارجستان به آلوچه به طول ۳.۵ کیلومتر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی و محور ورنیاب به سرعین به طول یک کیلومتر با اعتبار سه میلیارد تومانی دیگر مسیرهایی هستند که بهسازی آنها به اتمام رسیده و محور کلخوران به سرعین نیز در حال بهسازی قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081700884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha