کسب بالاترین امتیاز توسط اداره کل میراث‌فرهنگی در رضایت سنجی خدمات

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع استان اردبیل گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی در شاخص رضایت سنجی خدمات ارائه شده در سال گذشته در بین دستگاه‌های اجرایی بالاترین امتیاز را کسب کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 20 آبان ماه 1402 در کارگروه توسعه مدیریت که با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه با هدف ارزیابی عملکرد سال گذشته در محل اداره کل میراث‌فرهنگی برگزار شد، گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی در شاخص رضایت سنجی خدمات ارائه شده در سال گذشته در بین دستگاه‌های اجرایی بالاترین امتیاز را کسب کرده بود که از این نظر تلاش همکاران برای جلب رضایت مراجعین قابل قدردانی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل با اشاره به اینکه روند رو به رشد اداره کل در تحقق اهداف خود نشان از اشتیاق کارکنان به خدمت رسانی بهینه است، افزود: در این جلسه موضوع صادرات محصولات صنایع‌دستی و مشکلات به وجود آمده به دلیل تعطیلی گمرک بیله‌سوار و تاثیر منفی آن در صادرات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

او تاکید کرد: با توجه به اینکه صادرکنندگان محصولات صنایع‌دستی به دلیل تعطیلی گمرک مجبور به استفاده از پایانه‌های استان‌های دیگر هستند، این موضوع در کاهش آمار سالیانه صادرات صنایع‌دستی استان تاثیرگذار بوده که مقرر شد این موضوع بررسی و برای احصای آمار دقیق صادرات اقدام شود.

محمدی ادیب با اشاره به اهمیت گردشگری به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه استان، ادامه داد: در تدوین سیاست‌های کلی توسعه کشور صنعت گردشگری مورد توجه است که این نگاه می‌تواند راهبردهای اساسی آینده اداره کل را تعیین کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082001024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha