جشنواره «زیتون و توانمندی‌های روستای بهاباد» زرند برگزار می‌شود

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند از برگزاری جشنواره «زیتون و توانمندی‌های روستای بهاباد» در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، محمد اسلامی سه‌شنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: در نشست اعضای ستاد «زرند شهر جشنواره‌ها» که به ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان زرند و با حضور بخشدار مرکزی، مدیر میراث‌فرهنگی، رئیس ارشاد اسلامی و تعدادی از مدیران و فعالان بخش‌های مرتبط برگزار شد با پیشنهاد برگزاری جشنواره زیتون به صورت سالانه در روستای بهاباد موافقت شد.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند افزود: این جشنواره براساس پیشنهاد دهیاری و شورای اسلامی روستای بهاآباد در دستور کار ستاد قرار گرفته است و در این جشنواره علاوه بر عرضه زیتون و محصولات فرآوری شده به معرفی قابلیت‌های دیگر این روستا در قالب نمایشگاه خواهیم پرداخت.

او بیان کرد: تنوع محصولات و تولیدات و همچنین جاذبه‌های روستایی، شاخص مهمی برای توسعه صنعت گردشگری شهرستان زرند است و ما می‌توانیم با تکیه بر این داشته‌ها و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گامی بلند برای رونق و شکوفایی این شهرستان برداریم.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان زرند در راستای رسیدن به اهداف این گونه جشنواره‌ها همکاری خوبی با اداره میراث‌فرهنگی دارند که جای تشکر دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402083001770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha