انجمن خیرین موجب رشد و ارتقای حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی می‌شود/ تقویت سازمان‌های مردم نهاد را دنبال می‌کنیم/ اعلام آمادگی مجلس برای تصویب قوانین مرتبط با حفاظت از آثار تاریخی

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: انجمن خیرین میراث‌فرهنگی می‌تواند موجب رشد و ارتقای حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی شود.

غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با میراث آریا گفت: بی گمان یکی از اقدامات شایسته وزارت میراث‌فرهنگی به منظور مراقبت و پاسداشت آثار تاریخی تشکیل انجمن خیرین میراث‌فرهنگی است که بوسیله آن مرمت و احیای بناهای تاریخی و مراقبت از محوطه‌های شاخص شتاب گرفته و در نهایت موجب رشد و تعالی این حوزه می شود.

او از اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی برای تصویب قوانین مرتبط با حفاظت از آثار تاریخی خبر داد و تصریح کرد: همه افراد جامعه در هر کسوتی اعم از حقوقی و حقیقی وظیفه داریم از میراث‌فرهنگی با ارزش خویش مراقبت کنیم تا بتوانیم آن را به جایگاه واقعی خویش برسانیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تقویت فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد از جمله انجمن خیرین، تصریح کرد: موفقیت در هر طرح و برنامه و به ویژه حوزه های مهم همچون میراث‌فرهنگی مستلزم همراهی مردم است و تشکیل انجمن خیرین میراث فرهنگی گامی موثر در راستای دست یابی به اهداف مورد نظر خواهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090100004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha