پویش «شهید جمهور» در تهران/ بزرگ‌ترین پرچم ایران به رنگ سیاه درآمد/ خاموشی پل طبیعت

«شهید جمهور» عنوان پویشی است که همزمان با خبر درگذشت شهادت‌گونه رئیس جمهوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان گرامی ایشان در سطح پایتخت به اجرا در آمده است.

به‌گزارش میراث‌آریا، همزمان با سانحه هوایی ناگوار و شهادت عالم مجاهد، شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور اسلامی ایران، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرامی ایشان پویشی تحت عنوان «شهید جمهور» در فضاسازی شهری پایتخت اجرا شد.

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شده‌ است.

در این پویش از جملاتی همچون «سید شهیدان اهل خدمت شهید سید ابراهیم رئیسی»، «خدمت به خلق ثوابش شهادت است»، «رئیس جمهور ایران شهادت مبارک»، «بال در بال شهادت مزد خدمت را گرفت»، «خدام خلق را لقبی جز شهید نیست»، «خرید خادم خود را شب ولادت خویش»، «خادم‌الرضا به امام رضا پیوست» و «خادم مردم به شهدا پیوست» در رثای شهادت این شهیدان والا مقام استفاده شده‌است.

بزرگ‌ترین پرچم ایران واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با اعلام خبر شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رییس جمهور کشورمان و هیات همراه به رنگ سیاه درآمد.

در پی این حادثه جانگداز پرچم سیاه رنگ جایگزین پرچم سبز رضوی که به مناسبت دهه کرامت در این مکان به اهتزاز درآمده بود، شد.

همچنین پل طبیعت، برج آزادی و برج میلاد در پی «شهادت رئیس جمهور کشور و هیأت همراه» امشب ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خاموش می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403023102035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha