پیوند گسترده «دومین جشنواره ملی میراث‌فرهنگی» میان حوزه میراث‌فرهنگی با هنرمندان و خالقان آثار/ جشنواره نقش مهمی در ارتقای دانش عمومی و افزایش سواد میراثی در جامعه دارد

مهندس ضرغامی گفت: دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی پیوند گسترده‌ای میان حوزه میراث فرهنگی با هنرمندان، برنامه‌سازان، نویسندگان، تولید کنندگان و خالقان آثار در بخش‌های مختلف دارد.

به گزارش میراث‌آریا، سید عزت‌الله ضرغامی در پیامی خطاب به علی دارابی، رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی، برگزاری موفق دومین دوره این جشنواره را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

جناب آقای دکتر علی دارابی

قائم مقام و معاون محترم میراث فرهنگی

با سلام و دعای خیر

برگزاری موفق «دومین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه ای میراث فرهنگی»‌به میزبانی استان قزوین را به شما تبریک و خداقوت می گویم.

جشنواره نقش مهمی در ارتقای دانش عمومی و افزایش سواد میراثی جامعه دارد. به عدالت رسانه‌ای و توزیع جغرافیایی که در نقاط  کشور برگزار می شود
کمک شایانی می‌نماید پیوند گسترده‌ای میان حوزه میراث فرهنگی با هنرمندان، برنامه‌سازان، نویسندگان، تولید کنندگان و خالقان آثار در بخش‌های مختلف دارد.

حضور گسترده هنرمندان و میهمانان شاخص از سراسر کشور و تنوع جذابیت و خلاقیت از دیگر ویژگی‌های جشنواره دوم بود.

وظیفه خود می‌دانم از همه تلاش‌ها و همت بلندتان که این کار بزرگ را سامان داده و اجرا کرده‌اید صمیمانه قدردانی نمایم و تندیس ویژه جشنواره را به همراه این لوح تقدیر به شما اهدا نمایم.

همچنین از همکاران معاونت میراث فرهنگی به خصوص دبیرخانه جشنواره تشکر فراوان دارم.

از خداوند منان توفیقات روز افزون شما را خواهانم.
سید عزت الله ضرغامی

وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی

۱۲ آذرماه ۱۴۰۲

انتهای پیام/

کد خبر 1402091901019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha