استقبال هنرمندان کرمانشاهی از دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه از استقبال خوب هنرمندان و صنعتگران و کرمانشاهی از دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج استان خبر دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، امین کوگانی روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه در خصوص دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج استان، اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت هفته بصیرت در بازه زمانی ۹ لغایت ۱۵ دیماه سال جاری برگزار می‌شود. 

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه افزود: این جشنواره با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی و بسیج هنرمندان استان برگزار می‌شود. 

او با بیان اینکه این جشنواره فرصت نمود هنر صنعتگران کرمانشاهی است، گفت: خوشبختانه هنرمندان و صنعتگران استان استقبال خوبی از این جشنواره داشته‌اند و آثار متعددی تاکنون توسط دبیرخانه دریافت شده است. 

کوگانی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره با عه به وبگاه جشنواره به آدرسHttp://honarmandegari.com در این رویداد با ایجاد حساب کاربری ثبت نام و تصویر آثار خود را برای داوری بارگزاری کنند. 

او افزود: آخرین مهلت ثبت نام در وبگاه جشنواره ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ است و قابل تمدید نیست، بهتر است هنرمندان هرچه سریع‌تر اقدام به ثبت نام کنند. 

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه، گفت: آثار برگزیده این جشنواره برای شرکت در جشنواره ملی صنایع‌دستی ارسال می‌شود.

او افزود: این گونه جشنواره‌ها فرصت خوبی است تا هنرمندان استان توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند تا به خوبی معرفی شوند.

کوگانی در خاتمه تصریح کرد: تا کنون استقبال خوبی از جشنواره شده است و امیدواریم هنرمندان استان در مدت زمان باقی مانده حضور پر رنگ‌تری در این جشنواره داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092301278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha