همیاری نهادهای مختلف ضامن توسعه گردشگری داخلی در اصفهان است

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اصفهان، همیاری نهادهای مختلف را ضامن توسعه گردشگری داخلی در اصفهان عنوان کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اصفهان امروز دوشنبه ۲۷ آذرماه با حضور حمیدرضا محققیان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان و همچنین روسای کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اصفهان در محل تالار نشست‌های خانه تاریخی میراث اصفهان برگزار شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در این نشست گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در توسعه گردشگری داخلی، ساماندهی تعطیلات است به‌نحوی‌که هم‌اینک طرح افزایش تعطیلات در طول سال در این وزارتخانه در حال تهیه است.

او ادامه داد: اصفهان یکی از استان‌های پیشرو در تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر در کشور در طی دو دهه گذشته بوده، با این‌ حال با توجه به اهمیت اصفهان در دو حوزه گردشگری داخلی و خارجی، همیاری نهادهای مختلف عضو ستاد سفر، ضامن توسعه پایدار گردشگری داخلی در اصفهان است.

محققیان افزود: انتظار می‌رود با توجه به در پیش رو بودن ایام انتخابات و همچنین تقارن ایام نوروز ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان در زمان باقیمانده از سال ۱۴۰۲ اعضای ستاد سفر به‌ویژه در دو حوزه خدمات‌رسانی در زیرساخت‌های موردنیاز گردشگران و همچنین خدمات‌رسانی فرهنگی متناسب با ایام نوروز ۱۴۰۳ اهتمام ویژه و برنامه‌ریزی‌های خاصی انجام دهند.

در ادامه این نشست اعضای کمیته‌های ستاد سفر شهرستان اصفهان گزارشی از فعالیت کمیته‌های متبوع خود ارائه کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092701459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha